Pro odborný doprovod se podařilo získat Ing. Jaroslava Bílka, ředitele stavby R 512 ze společnosti DSP, Ing. Tomáše Kulvaita ze společnosti SKANSKA, který zastupoval ředitele stavby R513 a ing. Ladislava Stefana, ředitele stavby R 514 ze společnosti Hochtief. Díky tomu byli účastníci exkurze již během jízdy velice podrobně informováni o technických parametrech a organizační náročnosti jednotlivých staveb. Most přes Lochkovské údolí byl hodnocen jak z pohledu ze dna údolí, tak také z plošiny, ze které byl umožněn vstup do tubusu nosné konstrukce. Svým způsobem raritou je zachování obydlí bezdomovců pod radotínskou opěrou mostu; bezdomovci údajně posloužili i jako dobrá ostraha staveniště.
Při cestě zpět byl prokázáno, že dopravní značení na křižovatce přes strakonickou silnici umožňuje pozornému řidiči vcelku dobrou orientaci . Modletická křižovatka je na tom zatím hůř, neboť čeká na dokončení.
Exkurze končila shromážděním zájemců v přednáškovém sále ČKAIT a diskuzí formou otázek a odpovědí , doprovázenou promítnutím presentace o silničním okruhu.
Účastníci hodnotili exkurzi příznivě, zejména se zřetelem na kvalitu odborného doprovodu ; výbor ČSSI - o.p. pro Prahu a Stč. kraj za to děkuje společnostem Dálniční stavby Praha, a.s., SKANSKSA a.s. a Hochtief , a.s. , jejichž manažeři se o kvalitu odborné stránky postarali.
Jiří Hájek